Skicka in material enkelt!

Vi på Bokoerdo har tänkt både ett och två varv för att göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att skicka in material. För om det är enkelt för dig som kund att skicka in material löpande, sparar vi både tid och pengar. Därför är vi helt digitala, och har byggt våra system så att det inte kräver krångliga inlogg och konton. Med vår app fotar du enkelt av kvitton och fakturor löpande (om du inte vill ställa om posten såklart), och alla underlag du får i digital form (som t.ex. PDF-fakturor) vidarebefodras direkt till oss. På så sätt har du kontinuerligt uppdaterad bokföring. Du jobbar helt enkelt från en smidig app och din vanliga mail, och har som kund ett eget digitalt hem dit allt material ska skickas till.

Adresser

Exakt vilka adresser som ditt företag ska skicka material till bestämmer vi i samråd med din redovisningskonsult, och beror på din verksamhet. Din konsult kommer såklart skicka dina exakta adresser i ett mail. Grunden är alltid ditt organisationsnummer samt en kategori beroende på vilket typ av material du ska skicka in. Exempel:

555555-5555+DEMO (at) bokoredo.pro

Har du alltså fått ett underlag i digital form så vidarebefordrar du bara mailet rakt till oss, och som adress anger du ditt organisationsnummer samt den kategori det tillhör. Våra system kan hantera nästan alla olika typer av digitala filer. Vill du skicka flera filer samtidigt så är det bara att bifoga alla i ett mail, men tänk på att inte blanda olika typer av material.

Posthantering

Trots att världen blir mer och mer digital är det fortfarande en hel del underlag som finns fysiskt. T.ex. fysiska fakturor som kommer till ert kontor, eller fysiska kvitton som du får i butik. För all post som kommer till ditt kontor kan du välja att scanna denna själv, eller ställa om den till vår scanningcentral. Tala mer med din konsult för att komma fram till den optimala lösningen för just dig. För fysiska kvitton så använder du och alla dina kollegor enkelt vår app, som har en egen guide i nästa flik.