Om Bokoredo

Bokoredo sitter mitt i centrala Stockholm och Göteborg och är en modern redovisningsbyrå som erbjuder smidig och kvalitativ digital bokföring till ett mycket konkurrenskraftigt pris. Vi sätter alltid kunden först och tack vare ny teknik kan vi erbjuda smidiga och kostnadseffektiva redovisningslösningar som passar alla företag. Vi har sedan starten år 2013 vuxit kraftigt, och det är superkul att se att våra tjänster uppskattas så bra av våra kunder. Hos oss får du mer tid med dina kunder och slipper tidsödande rutinuppgifter och tidsrapportering. Att jobba på ett växande företag ger såklart en rad möjligheter och chanser att själv forma sin framtida yrkesroll. Tror du att du är rätt för oss, och vill arbeta på ett innovativt företag som är mitt i en fantastisk tillväxtresa tycker vi du ska höra av dig.

Lediga jobb

Redovisningskonsult

I din roll som redovisningskonsult får du möjlighet att fokusera på problemlösning på ett kreativt plan. Du arbetar med analys, rådgivning och kundkontakter. I din roll har du fullt kundansvar och får support i ditt arbete av ett dedikerat redovisningsteam som sköter det löpande arbetet åt dig. Ditt fokus ligger istället på rådgivning och arbetet med såväl månads- och årsbokslut, samt skatt- och deklarationer.

Hos Bokoredo blir du del av ett företag som genom nyskapande lösningar vuxit mycket snabbt – vilket gör att det finns stora möjligheter till utveckling för rätt person.

Din profil

För att passa hos oss har du minst tre års erfarenhet av brett ekonomi-/redovisningsarbete från en redovisningsbyrå med erfarenhet av såväl månads- och årsbokslut, samt skatt- och momsdeklarationer. Har du dessutom erfarenhet av lönearbete ser vi detta som meriterande. Vi värdesätter dig som trivs i en social miljö och som obehindrat uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska samt som även hanterar engelska. Som person är du ansvarstagande, noggrann och strukturerad med ett stort engagemang i ditt arbete. Du har en positiv livssyn och besitter en god social kompetens.

Omfattning

Heltid, tillsvidare.
Fast månadslön.

Löneadministratör

I din roll som löneadministratör får du möjlighet att vara med att bygga upp en avdelning som snabbt växer, i ett redan snabbväxande företag. Du arbetar med nykundsbearbetning, skapar processer samt administrerar löner. I din roll har du och ditt team fullt kundansvar och får support i ert arbete av ett positivt företag som gillar utmaningar.

Hos Bokoredo blir du del av ett företag som genom nyskapande lösningar vuxit mycket snabbt – vilket gör att det finns stora möjligheter till utveckling för rätt person.

Din profil

För att passa hos oss har du minst tre års erfarenhet av löneadministration. Vi värdesätter dig som trivs i en social miljö och som obehindrat uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska samt som även hanterar engelska. Som person är du ansvarstagande, noggrann och strukturerad med ett stort engagemang i ditt arbete. Du har en positiv livssyn och besitter en god social kompetens.

Omfattning

Heltid, tillsvidare.
Fast månadslön.

Är Bokoredo kanske din nya arbetsplats?

Då tycker vi att du ska kontakta oss så ser vi vad vi kan hitta på.

Jag vill jobba på Bokoredo!